placere.

Se spune ca alcoolul ucide, tigarile provoaca cancer, drogurile - depedenta, si din nou moarte. Intrebare mereu ramane aceeasi, neschimbata, seaca, fara raspuns... Tot ce provoaca placere, te ucide in interior..DE CE? Regula nu se schimba pentru nici o situatie speciala. Astfel pot sa beau pana cad, sa fumez 10 pachete pe zi, rosii, sau sa inghit, sa trag, sa injectez orice, orice ar fi..nu poate provoca mai mult rau decat cel pe care mi l'ai inzecit tu. Cu fiecare cearta, cu fiecare scandal, cu fiecare replica taioasa, cu fiecare zi a murit cate o bucatica din ce am avut. Cate o bucatica din mine, din tot ce exista in jurul meu. Precum un dependent de heroina, va spune intotdeauna dupa fiecare ac, "Aceasta este ultima data, imi jur!", asa mi'am spus si eu, in gand, ca voi termina toata aceasta inselaciune, de fiecare data cand plecai din patul meu.Insa, la fel precum cei chinuiti de soarta seringii, nu am putut sa ma las. Sa ma las de tine. Ce idee ciudata, pare acum ca e prea tarziu. In clipe de nevroza poate mi'ar mai fi trecut prin gand, parasindu'mi mintea dupa cateva secunde, fiind inlocuit cu iluzia imortala de dragoste platonica. Iluzia sigurantei depline, cu grad silentiu asupra gandurilor rele. "Totul va fi bine, atat timp cat te am aproape", cuvinte, minciuni, realitate falsa, subtitrare de film romantic grotesc. Cum sa fie asa, cand doar clipele de extaz mai sunt la nivelul cuvantului "bine". Am atat de mult negru pe suflet, tus , scris cu o mana de femeie, caligrafie perfida.Si peste tot scrie acelasi lucru.
Si totusi.... raul se dubleaza prin placere.

0 Response to "placere."