Te iubesc!

Pentru mine ești cea mai confortabila, frumoasa și sexy haina. Te-aș purta mereu mulat pe pielea mea și nu te-as mai da jos. Ești cel mai senzual parfum și mi-aș mângâia pielea cu tine. Ești cea mai fina băutură și cel mai picant condiment. Ești o secunda ce îmi construiește viata. Ești departe... ești drumul pana la mine. Ești cerul ce ne unește. Ești buzele pe care mi le umezesc.E ști visul și realitatea mea. Ești mâinile ce ma îmbracă și ma dezbracă, ochii ce ma privesc în oglinda, inima ce bate pentru a putea trai. Ești fiecare persoana pe care o întâlnesc și ești unic. Ești melodia mea preferata și cartea din care am învățat cel mai mult. Ești rugăciunea mea. Ești iubitul meu și sper sa ma consideri iubita ta. Ești blestemul și norocul meu. Ești lacrimi, zâmbet, succese. Ești o veste buna. Ești mai mult de un an din viata mea. Te iubesc!

0 Response to "Te iubesc!"