discutie intre un 'el' si o 'ea'

el:”îmi place.”
ea:”ce?”
el:”când te joci asa prin parul meu. nu-i asa ca vrei și acum sa te joci?”
ea:”ești nebun.abia te-ai spălat pe parul proaspăt tuns și vrei sa ma joc?”
el:”da.”
ea:”nu te mai înțeleg. de ce ai devenit asa de gânditor… parca nu mai ești tu… s-a întâmplat ceva rău?”
el:”nu… doar ca ma gândeam...”
ea:”la ce? la noi?”
el:”nu neapărat… adică nu știu. încerc sa îmi dau seama.este ciudat.aseară te-am visat…este ciudat sa dorm în același pat cu tine și sa te visez”
ea:”pai poate ma iubești mai mult decât credeai”…

(...) o liniște se pune intre cei doi. el trage un fum din țigara pe jumătate terminata în timp ce sta cu capul în poala ei…o admira. ea se joaca cu degetele subțiri și mici prin parul lui ud… ii place… și lui. el încearcă sa ii surprindă privirea, dar ea își ascunde ochii. știe ca nu ii place sa se uite în ochii lui, mereu ii spune ca are ochi care o dau de gol și ii este frica sa nu ii vadă ochii (...)

el:”te vezi langa mine si peste 10 ani?dar 50?”
ea:”sigur nu ai căzut în baie? este prima data când ma întrebi asa ceva…nu știu. nu ma gândesc la viitor. nu știu ce înseamnă sa trăiești în viitor”
el:”azi ai ochii negri… ți-am zis ca ai ochii negri numai atunci când trăiești un sentiment pe care nu știi sa îl descrii?”
ea:”nu te mai uita în ochii mei.nu ai ce sa vezi.”
el:”mereu mi-au plăcut ochii tai… nu știu de ce… dar au ceva...”
ea:”mereu mi-au plăcut buzele tale… nu știu de ce… dar au ceva...”
el:”razi de mine, de cuvintele mele, de sentimentele mele”
ea:”nu rad, doar ca… nu știu… nu îmi place sa te vad atât de… profund… de atent… de prins în detalii.”
el:”de ce sa nu fiu? vreau sa vad și altceva decât ce vad oamenii…simpli.”
ea:”crezi ca eu sunt simpla? nesemnificativa?”
el:”nu am zis asta… doar am…”
ea:”doar ai gândit-o. știu! niciodată nu o sa ma ridic la nivelul tău… ești prea bun pentru mine… eu sunt o visătoare infantila în timp ce tu ești bătrânelul în trup de tânăr.”
el:”ma iubesti?”
ea:”te-as iubi dacă te-as cunoaște, dar câteodată ma chinui sa îmi dau seama ce se ascunde acolo… undeva în tine… undeva în interiorul tău”
el:”mereu am fost sincer cu tine… crezi ca am o masca?”
ea:”nu.n-ai nicio masca, dar știi sa te protejezi bine… uneori prea bine pentru mine… eu nu îmi pot da seama ce simți tu acum...”
el:”eu te iubesc de azi”
ea:”de azi? dar pana acum?”
el:”pana acum negam ca te iubesc.”
ea:”ma vad cu tine și peste 100 de ani!”
el:”acum crezi in viitor?”
ea:”cu tine da!”

0 Response to "discutie intre un 'el' si o 'ea'"