friendship never ends.

Cateodata, stau si ma intreb cati dintre cei pe care ii consider prietenii mei chiar imi sunt prieteni? Oare chiar merita titlul de "prieteni" ? Oare cati dintre ei ma asculta cu atentie atunci simt nevoia sa spun ceva ? Oare cati dintre ei se bucura pentru mine atunci cand sunt fericita ?

Cateodata, pur si simplu, imi vine sa las totul balta. Multi dintre voi m-ati dezamagit atunci cand poate nici nu ma asteptam si m-ati facut sa nu mai am incredere in voi .. si in oameni, in general.

Atunci cand aveati probleme si aveati nevoie de un sfat sau de o vorba buna .. intotdeauna v-am ajutat cu ce am putut si v-am fost alaturi indiferent de situatie.
Dar pe mine cine ma ajuta ? Cine imi sterge lacrimile de pe obraz ? Cine ma strange in brate si-mi spune ca totul va fi bine ? Poate m-am mirat .. dar mi-au fost alaturi persoane la care nici nu ma asteptam si mi-au deschis ochii in multe privinte.

Atunci cand va e bine .. putin va pasa de cei din jurul vostru .. pentru ca voi nu va cunoasteti decat propriul interes.

0 Response to "friendship never ends."