ger in suflet de craciun.

A trecut atata timp de cand nu m-am mai simtit atat de ciudat, si totodata atat de trista. Pare foarte aiurea.. dar nu m-am mai simtit demult atat de singura. Mi-am dat seama ca s-au adunat prea multe in sufletul meu.. si nu stiu cate o sa mai pot sa indur.
Uneori chiar mi-as dori sa dau timpul inapoi.
Cat mi-as dori sa fie totul ca la inceput.. dar oricat as incerca nu cred ca se va mai putea. Nimic din ce a fost, nu va mai putea fi la fel. Sunt sigura de lucrul asta.. pentru ca timpul trece.. iar asta ii schimba pe oameni. Pe unii in bine, pe altii in rau.
Nu-mi place sa recunosc.. dar ne-am schimbat cu totii.. pana si eu.. pana si tu.
Deodata, m-au curpins o multime de amintiri, sute de clipe ce mi-as fi dorit sa nu se termine niciodata si in plus, mi-e dor. Mi-e foarte de dor de anumite persoane pe care mi-as dori enorm de mult sa le strang acum in brate.
Mi-e dor de tot ce au insemnat aceste cateva luni din viata mea si nu o sa regret, niciodata, nimic din tot ce am simtit/trait alaturi de tine.
Oricum, cuvintele astea stiu ca nu isi au rostul acum. Poate o sa regret multe lucruri pe care le-am facut, dar in clipa de fata chiar nu-mi pasa. Nu-mi mai pasa de absolut nimic.


[25 decembrie 2008.]

0 Response to "ger in suflet de craciun."