A fost. Este. Sunt. -[restu` ramane de vazut.]

A FOST..
-intr-o noapte de vis cand ai intrat tiptil in parcul meu incat nici macar
frunzele uscate n-au avut curajul sa spulbere tacerea.
-intr-o noapte de vis cand ai venit ca o ceata stravezie, ca un fum de tigara ce gadila nestingherit narile. Ceasornicul din perete a uitat sa mai bata,furat si el de feeria clipei. Pana si inima tindea sa nu mai bata. Demonul nebuniei coborat in incapere a aprins lumini in candelabru, flacarile lui imprastiind pe pereti umbre haotice si confuze. Ochii tai sclipeau misterios in noapte si ma priveau insetati. Mi-am apropiat buzele de buzele tale calde si umede si le-am acoperit cu flacara dorintei mele nestatornice
-intr-o noapte de vis cand "tu" si "eu" formau un singur "noi" intr-o inclestare ce sfida orice lege umana ...si umbre haotice jucau pe trupurile noastre goale si transpirate in cele mai stranii momente de extaz. intr-o sclipire din ochi care ascundea o lume falsa ...Au fost doua minti ce halucinau simultan...
-intr-o noapte de vis cand nu ramasese nici urma de tristete,de regrete,de despartiri.O noapte cu luna plina,cu mii de stele si-n mijlocul a toate-acestea...
Si in final...
-intr-o noapte de vis...
AM FOST NOI...

ESTE..
Durere. Singuratate. Neputinta. Suferinta. Dor.
Fiorii ce se strecoara in epiderma cand gandul necurat zboara inapoi.
Lacrima in spatele careia zace o cascada.
Cruzimea cu care pot sa-mi fac singura rau fara sa-mi pese.
Ura ce zace in mine..pentru ca ..da! m.ai transformat intr-o epava.
Speranta ca intr-o zi imi voi reveni..si imaginea simpla a trairilor mele abstracte va disparea.

SUNT doar eu cu mine.
Tu esti irealul din lumea mea.

0 Response to "A fost. Este. Sunt. -[restu` ramane de vazut.]"