te iuuuubeeeesc,

Mi-ai invadat mintile fara pic de rusine sau parere de rau. Hmm! Nu te-ai gandit ca poti crea dependenta? Eh, aflii acum ca sunt depedenta de tine, dragul meu.
Stii cat te iubesc? De unde sa stii? Chiar nici eu nu am idee cateodata ... e prea mult pentru gandirea mea, pentru gandirea omeneasca. Stii bine ca iubirea e irationala, de-asta e mai bine sa fie simtita si aratata, decat spusa. De-asta se mai intampla sa ma suni cand esti in starea ta de fericire maxima...sa-mi zici cat ma iubesti..caci atunci zici sigur adevarul.


Vino la mine! Arunca-te in bratele mele si uita grijile, lumea de afara - parintii, prietenii, nereusita la bac, evenimentele cotidiene, lasa muzica deoparte si ...hai sa ne imaginam ca doar atat exista in lumea asta: tu, eu, un tricou lung, un cearsaf alb racoritor si o crema de corp care te imbata cu mirosul ala intepator de visinata.
Vreau doar sa ma tii in brate... sa imi dai drumul doar cand iti voi spune eu “gata”, dar crede-ma, ai muuuuult de asteptat.
Eu imbracata in tricoul tau cel lung ... tu jucandu-te in parul meu, in timp ce vorbesc aiurea, apoi sa iti mangai chipul, sa te iau (iarasi) in brate, sa te tin strans, sa te simt asa ... aproape; sa te simt al meu, sa te simti iubit!

Ma amuza ca observi fiecare gresela a mea si o accentuezi. E ciudat, fiindca nu o faci cu rautate, ba chiar o spui intr-un amuzament de nedeslusit. Ce as mai putea vrea de la tine? Sa fii aici, atat, si as fii pe deplin multumita, impacata, fericita, iubita...satisfacuta.:">

Ah, cat imi place felul tau de a fi: imi place ca desi pari un tip dur, esti atat de delicat... cu mine. Chiar si cu mine faci cateodata pe duru. Dar te cunosc prea bine si iti deslusesc planurile smechere. Nici nu am nevoie sa te porti frumos cu altii, ma intereseaza totul unitar- noi. Imi place sa te iubesc, imi place cand imi spui ca ma iubesti. Imi placi cand razi, parca esti un copil care si-a revenit dupa un insuficient luat la scoala, imi place ca ascunzi entuziasmul, dar te bucura un gest minor, daca vine de undeva din adancul marii -sufletului. Te iubesc pentru ca ma faci sa ma indragostesc tot mai mult de tine, pentru ca imi trimiti mesaje si imi spui ...ceea ce simti, pentru ca iti place sa ma joc cu unghiile pe burtica ta, pentru ca... pentru ca sunt prea multe motive sa le pot insira aici. Imi placi pentru ca esti copil, esti pur, desi iti mai bagi si scoti (verbal).

Imi place la nebunie sa te iubesc...

0 Response to "te iuuuubeeeesc,"