s`a sfarsit..

EL–Deci mă mai iubești sau nu?
EA–Da. In schimb tu..
EL– Eu ce? Nu ai încredere în mine. Te iubesc. Ești mai presus de viata mea. Eşti în sufletul meu. Ești a mea suflare.
EA– De ce?
EL – Pentru ca asta ești.
EA – De ce?
EL– Unde vrei sa ajungem cu întrebările astea?
EA – Doar am întrebat..
EL– Nu răspund la întrebări de genul asta.
EA – OK. Nu mai spun nimic.
EL – Vreau doar adevărul. Mă iubești?
EA – Da. Unde te duci?
EL– Dupa țigări.
EA – Este închis peste tot.
EL – Mă duc în staţie. Când mă întorc, te rog, spune-mi adevărul.
EA– De ce?
EL – Pentru că sunt dependent de adevăr. Pentru ca fără el suntem animale. Crede-mă.

.. dupa un minut, EL se întoarce cu o floare ..

EA – Nu te mai iubesc.
EL – De când?
EA – De acum. Nu mai vreau să mint. Nu pot spune nici adevărul aşa că… s-a sfârşit.
EL – Nu contează. Eu te iubesc, nu contează nimeni.
EA – Prea târziu. Nu te mai iubesc. La revedere. Uite adevărul ca să mă poţi urî. Nu te mai vreau. Acum du-te.
EL– Ştiam asta, presimțeam.
EA – Ştiai?
EL– Da. Dar trebuia să aud de la tine.
EA– De ce?
EL – Pentru intuiția mea putea sa ma minta. Trebuia să aud de la tine.
EA – Nu ţi-aş fi spus niciodată pentru că ştiu că nu m-ai fi iertat. De ce mă testezi?
EL– Pentru că sunt un idiot.
EA – Da. Te-aş fi iubit pe veci dac`ai fi fost ca la început. Acum te rog, pleacă.
EL – Nu face asta, vorbeşte-mi!
EA – Vorbesc, dispari!
EL– Îmi pare rău, ai înţeles greşit. Nu am vrut să…
EA – Ba da.
EL– Te iubesc.
EA– Unde?
EL– Ce?
EA–Arată-mi. Unde este dragostea asta? Nu o văd, nu o simt. O aud, aud nişte cuvinte, dar nu pot face nimic cu cuvintele tale. Orice ai spune, este prea târziu.
EL–Te rog, nu face asta.
EA–Este deja făcută. Acum te rog, pleacă, sau chem paza.
EL–Nu este nici o pază aici...
EA– Cine eşti tu sa ma oprești?
EL–Nu sunt nimeni. Hai loveşte-mă, știu ca asta vrei. Loveşte-mă!..
EA-Nu vreau sa te lovesc. O sa plec.
EL- Acum dacă pleci, să tragi ușa după tine..

0 Response to "s`a sfarsit.."